تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک علل نچرخیدن دیگ لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک علل نچرخیدن دیگ لباسشویی

علت ۱: سیستم قفل درب لباسشویی جنرال الکتریک

نخشتین دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مربوط به سیستم قفل در می‌باشد.سیستم قفل در زمان باز بودن در از چرخش ماشین لباسشویی جلوگیری می‌کند. اگر این سیستم خراب شود،دیگ لباسشویی نخواهد چرخید. جهت تشخیص خرابی این سیستم، از یک مولتی‌متر برای تست اتصال جریان سیستم قفل در بکارگیری کنید. اگر قفل در اتصال جریان نداشت، آن را تعویض کنید.

علت ۲: کوپلینگ موتور

کوپلینگ موتور، موتور را به سیستم انتقال نیرو ماشین لباسشویی جنرال الکتریک وصل نمایید. اگر وزن لباس ها از اندازه مجاز بار عبور کنید، کوپلینگ مانع از چرخش دستگاه می‌شود تا به موتور و سیستم انتقال نیرو صدمه ای نرسد. خود کوپلینگ امکان دارد به علت بکارگیری زیاد دچار خرابی شود. کوپلینگ موتور را بازرسی کنید تا از عدم خرابی مطمئن شوید. اگر کوپلینگ خراب بود، آن را عوض کنید.

تعمیرات

علت ۳: تسمه محرک

یکی از با اهمیت ترین علل و علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به تسمه محرک ربط دارد. تسمه محرک را بازرسی کنید تا خراب نبوده ویا بر روی چرخ تسمه شل نباشد. اگر تسمه خراب بوده ویا شل باشد، آن را تعویض کنید.

علت ۴: چفت درب لباسشویی جنرال الکتریک

چفت در از بسته بودن درب ماشین لباسشویی موقع کارایی دستگاه مطمئن شوید. زمانی که در بسته باشد، لباسشویی جنرال الکتریک می‌تواند شروع به کار کند. اگر چفت در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بسته نشده باشد، کلید درب مانع از شروع به کار دستگاه می‌کند. اگر چفت در خراب باشد، دستگاه شروع به کار نکرده یا نخواهد چرخید. خرابی چفت در می‌تواند مکانیکی یا الکتریکی باشد. چفت در را برای وجود خرابی بررسی کنید. اگر چفت در صدمه دیده باشد یا به درستی چفت نشود، آن را تعویض کنید . جهت تشخیص خرابی الکتریکی چفت در، از یک مولتی‌متر برای تست اتصال جریان هر یک از کلیدهای چفت در به کار ببرید، اگر کلیدی به موقع فعال بودن دارای اتصال نبود، کلید را تعویض نمایید.

 




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: